עבודות חשמל הן עולם שלם וגדול בפני עצמו. עבודות חשמל משתנות בהתאם לצרכי הלקוחות, לרצונותיהם, וכמובן לאפשריות הטכניות במקום מגורם. ישנם מספר רב של עבודות חשמל בירושלים החל מהחלפת שקעים חשמלאים, ועד להקמת תשתית חשמל בבית. אנחנו בחברת חשמלאי בירושלים והסביבה, מספקים מגוון רחב של עבודות חשמל בירושלים, ע"מ להעניק שירות מוביל ללקוחותינו.

החלפת והתקנת ארון חשמל –

לוח חשמל הוא למעשה מנגנון החשמל הפנימי של הבית, דרך לוח החשמל, אשר נמצא בארון, ועדיף שיהיה נעול ורחוק מהישג ידם של ילדים, עוברים כל תנודות החשמל בבית. כל נקודות החשמל בדירה מחוברות בסופו של דבר לארון חשמל, והוא למעשה 'המוח' החשמלי בבית. במקרה שבו נצטרך להתקין לוח חשמל חדש, הן בעקבות החלפתו של אחד ישן, והן בגין התקנה חדישה לגמרי של ארון חדש, אנו נבצע זו במקצועיות ואחריות מובילה.

נקודות חשמל –

לעתים ישנם מצבים בהם אנו רוצים להוסיף נקודות חשמל בבית, במצב כזה חשמלאי מוסמך, חייב לבצע את העבודה, ולנקוט במשנה זהירות. בעת הוספה של נקודות חשמל נצטרך בשורה התחתונה לחבר את נקודת החשמל החדישה לארון החשמל, דרך תשתיות החשמל הקימות בבית.

דודי שמש –

אנו מבצעים התקנות ותיקוני דוד שמש בירושלים והסביבה שנים רבות, באחריות ובמקצועיות מקמסימלית.

בדיקות חשמל –

בדיקות חשמל זה עניין רציני וחשוב, שיש לבצע ע"י חשמלאי מוסמך בלבד. אנחנו בחברת חשמלאי בירושלים והסביבה מספקים כחלק ממגוון עבודות החשמל בירושלים, בדיקות חשמל מקצועיות ואמינות. בגמר הבדיקה, ולאחר הצלחתה בלבד, תתקבל תעודת אישור מאיתנו המסמיכה את העסק בבדיקת חשמל תקפה.

ישנם עוד סוגי עבודות חשמל בירושלים שונים ומשונים, מספר עבודות החשמל בירושלים שהצגנו הם למעשה המבוקשת ביותר, והמוכרות ביותר. כמובן שאנחנו מבצעים את כל סוגי עבודות החשמל בירושלים, נשמח לעמוד לשרותכם בכל צורך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן